Opinia użytkownika: Hania_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Odwiedziłam stacje aby zatankować samochód oraz kupić coś do picia na dalszą drogę. Wybrałam czekoladę na gorąco. Nalałam ją do kubków i udałam sie do kasy. Pan skasował i zapłaciłam. Otrzymałam paragon. Na paragonie widniało, że zakupiłam kawę latte a nie czekoladę. Jest to wazne, gdyż zbierając punkty lojalnościowe różnica między kawą a czekoladą to 100 pkt. Gdy zwróciłam uwage sprzedawcy to mi odpowiedział, że to bez różnicy co jest na paragonie, bo promocja się juz skończyła. Byłam pewna, że promocja trwa do konca miesiąca i poprosiłam o katalog z premiowanymi produktami. Usłyszałam, że nie ma (co jest bardzo dziwne, żeby na stacji zabraklo katalogów). zresztą mam nie zawracać mu głowy, bo kolejka sie juz tworzy i on musi pracować a nie dyskutować i zreszta on wie lepiej czy jest promocja czy nie na punkty. W takim razie zadzwoniłam do obsługi klienta stacji Orlen i wyjasniłam całą sprawę. Oczywiście punkty promocyjne nadal są - ale niestety ja je straciłam przez niedoinformowanego i gburowatego pracownika.