Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: W ubiegłym roku opisywałem sytuację w banku, że jak są zmiany np. oprocentowania na koncie oszczędnościowym to należy samemu tę informację znaleść lub też klient się dowiaduje po fakcie. Nie sądziłem, że coś się zmieni. Ale tak się stało. Od około miesiąca czasu po zalogowaniu się na konto internetowe można zwrócic uwagę, że są informacje o zmianie np. oprocentowania. Podobną informację otrzymuje klient sms-em na komórkę, pod warunkiem że zgodzi się na takie otrzymywanie wiadomości. Widać, że bank zaczyna patrzeć inaczej na klienta. To nie pierwszy przypadek, z którym się spotkałem, że bank zaczyna dbać o klientów. Nie dotyczy to tylko Citi Handlowego ale dotyczy to także innych banków. Widać, że konkurencja wymusza działania, aby klient pozostał w danym banku a nie odszedł do innego zwłaszcza po wprowadzeniu ułatwień dotyczących przejścia do innego banku.