Opinia użytkownika: ROMUALDA_2
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Dzień wcześniej przy próbie skorzystania z konta internetowego trzykrotnie pojawił się komunikat ,informujący o konieczności zgłoszenia się do oddziału w celu przedłużenia umowy.Więc się zgłosiłam, a tam tłumy ,duszno,parno i nerwowo. Uzyskanie informacji i stanie w kolejce zajęło ok.40 min.Sala obsługi z wysepką sztucznych kwiatów na środku oraz z niewielką ilością miejsc do siedzenia nie zapewniła żadnego komfortu ani tez intymności podczas rozwiązywania problemu.Nie uzyskałam odpowiedzi skąd i dlaczego taki komunikat i jakie mogą być następstwa tego(czyżby nieproszony gość na stronie) nikogo specjalnie nie zainteresował.Ja uzyskałam dostęp i to wszystko do swego konta.Z banku wyszłam z mokra głowa i plecami i mocnym postanowieniem ,że muszę omijać siedzibę oddziału.