Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Mam telefon na kartę w opcji SIMPLUS.Nie miałam chwilowo dostępu do internetu, a że chciałam uruchomić sobie promocyjny pakiet, zadzwoniłam na numer 2601 BIURA OBSŁUGI Simplusa, które myślałam, że jest darmowe. Zdenerwowałam się gdy w momencie zakończenia połączenia, przyszedł komunikat że pobrano opłatę 1,9 zł. Rozumiem, że zadzwonienie do obsługi klienta może być płatne, ok, ale mogłaby być to jedna stawka za całe połączenie, nie więcej niż złotówka, tym bardziej że ta obsługa jest automatycznie odczytującym głosem! Poza tym nie ma opcji POWTÓRZ, a przy każdym promocyjnym pakiecie należy wpisać odpowiedni KOD, którego nie mogłam zapamiętać, a zdążyłam zapisać tylko 5 pierwszych znaków. Litości.