Opinia użytkownika: Neo
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Niepotrzebne zamieszanie z kartą. Po zalogowaniu na stronie serwisu transakcyjnego KB24 dla firm znalazłem mały komunikacik "Alarmy 1". Po kliknięciu przeczytałem "Za 14 dni kończy się ważność Twojej karty VISA ELECTRON EKSTRABIZNES". To był komunikat sprzed 1,5 tygodnia a więc z przerażeniem odkryłem że za 3 dni moja karta przestanie działać. W serwisie tym loguję się codziennie, więc szkoda że tak ważny komunikat wyświetla się w tak trudno zauważalnej formie. Moim zdaniem serwis KB takie komunikaty powinien wyświetlać zaraz po zalogowaniu się wprost przed oczami użytkownika. Wiele serwisów tak robi, to personalizacji treści. W związku z tym niepokojącym komunikatem wykonałem telefon na infolinię KB z pytaniem skąd wziąć nową kartę. Po serii pytań okazało się, że nowa karta została wysłana na mój adres i podano mi konkretną datę wysyłki – było to tydzień przed pojawieniem się komunikatu w systemie. Po gorączkowym poszukiwaniu okazało się, że karta została już dostarczona do mojej firmy ale razem z plikiem innych kopert od Kredyt Banku trafiła do księgowości. Uff, mam nową kartę. Zastanawiam się jednak czy nie można było uniknąć całego zamieszania umieszczając w komunikacie stosowną informację iż nowa karta została już wysłana, zamiast wyświetlać samo ostrzeżenie że dotychczasowa karta traci ważność. W ten sposób klient (czyli ja) oszczędziłby nerwy i pomyślał „KB myśli o mnie”, a Kredyt Bank uniknąłby niepotrzebnej pracy infolinii - rozmawiałem z 2 konsultantami, co stanowi zapewne jakiś koszt dla KB i sprawia, że infolinia jest bardziej obciążona niż mogłaby. Być może w tym czasie ktoś inny się nie dodzwonił. Kredyt Bank nie jest złym bankiem, ale system informatyczny wymaga lepszego dopasowania do potrzeb klienta, nie tylko w tym obszarze.