Opinia użytkownika: Ewa_168
Dotycząca firmy: Telewizja N
Treść opinii: Pod koniec ubiegłego roku podpisałam umowę z telewizją N na okres 13 miesięcy. W ofercie oprócz atrakcyjnego abonamentu był oferowany dodatkowy dekoder. Przy zakupie z firmowym sklepie telewizji N zaoferowano mi dwa rodzaje dekoderów. Na moje pytanie czy do obu przynależy się dodatkowy dekoder odpowiedź sprzedawcy brzmiała TAK. Według informacji dekoder miał być dostarczony po 10 dnia od daty podpisania umowy. Czekałam na niego do 9 lutego i nic. Zapytałam najpierw w sklepie gdzie kupowałam N i odpowiedź brzmiała "Dekodery się skończyły na początku grudnia i nie otrzymam go". Ponoć taką informację przekazała centrala telewizji N. Zwróciłam się pisemnie do Centrum Abonenta o wyjaśnienie tej sytuacji. Po długiej i żmudnej korespondencji typu "otrzymaliśmy od Państwa wiadomość i odpowiemy" w końcu dostała wczoraj odpowiedź na piśmie o treści która mnie powaliła z nóg. "W odniesieniu do zarzutu niekompetencji Pracownika Autoryzowanego Punktu Sprzedaży informuję....... nie może się odnieść do stawianych przez Panią zarzutów z uwagi na brak możliwości weryfikacji opisanej sytuacji". Czyli za niekompetencję pracownika zapłacić mam ja.Myślałam że to poważna firma a okazuje się że najważniejsze aby złapać klienta. Przecież jakbym wiedziała że dodatkowy dekoder dostanę w przypadku wyboru tego drugiego to bym go wybrała. Właściwie informacja o tym drugim dekoderze zadecydowała że wybrałam telewizję N a nie inną. Myślę że w ten sposób zostało naciągniętych jeszcze parę osób. No cóż chyba liczy się ilość aby móc się chwalić że na koniec roku tak dużo przybyło nowych klientów. Nie wiem czy wszyscy są zadowoleni.