Opinia użytkownika: pigula87
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Pragnę podzielić się swoimi odczuciami na temat obsługi klienta telefonicznie przez telekomunikację Polską. Nawet to dzisiaj miałam przyjemność rozmawiać z panią przedstawicielką, zadzwoniła po południu, zapytała o mamę gdyż na nią stoi telefon. Gdy powiedziałam,że nie ma spytała z kim ma przyjemność odpowiedziałam,że z córką.Zapytała zatem czy mamy internet potem czy Neostradę a na koniec czy orientuję się do kiedy jest umowa. Nie musiałam ale odpowiedziałam na jej pytania ale nie usłyszałam od niej pytania na początku rozmowy np. czy mogę jej udzielić kilka odpowiedzi na jej pytania wydaję mi się,że powinna o to zapytać tym bardziej,że nie byłam osobą, której powinna zadawać takie pytania. Ale chociaż na koniec podziękowała. Tego samego dnia dzisiejszego jest godzina koło 21.45 dzwoni telefon, myślę może się coś stało komuś z rodziny bo o tej porze raczej rzadko się zdarza aby ktoś dzwonił na pogaduchy. Odbieram telefon mówię słucham a w słuchawce słyszę: "dzień dobry telekomunikacja Polska czy jest pani zainteresowana ofertą przedłużenia umowy internetu.." coś jeszcze mówiła ale tak się zdenerwowałam godziną w której dostałam telefon,że odpowiedziałam nie dziękuję i nie życzę sobie więcej telefonów od Państwa. No bo jak dla mnie jest to przesada aby dzwonić prawie o godzinie 22.00 przedstawiać ofertę jeszcze jakby to było naprawdę pilne a umowa kończy mi się dopiero we wrześniu. Jeszcze o tej porze słyszę "dzień dobry" zamiast "dobry wieczór"