Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank

Treść opinii: Swojego czasu wraz z małżonkiem założyłam wspólne konto oszczędnościowe w Polbanku. Obsługa klienta może nie jest najlepsza ale nie to najbardzeij mi przeszkadza. Mianowicie około rok temu zleciłam dokonanie przelewu na który czekałam 4 dni. Pani tłumaczyła, że najpierw w centrali musieli sprawdzić wzór podpisu, który złożyłam na zleceniu a później wyjaśniała kim ja jestem dla rachunku. Nie sądziłam, że banki się tak ograniczają. Zadałam sobie pytanie co w takim razie robią te panie w placówkach? Te informacje weryfikowane są w placówkach przez pracowników bank!! Ale jak widać nie w tym banku:( Moje kolejne rozczarowanie pojawiło się wczoraj kiedy chciałam zmienić adres do koresponencji. Odmówiono mi dokonania zmiany ponieważ mąż jest głównym współwłaścicielem. Pierwszy raz spotkałam się z takim określeniem. To tak jakby poiwedzieć większa i mniejsza połowa. Przypomniałam pani, że jestem współwłaścicielem konta i mam takie same prawa jak mąż. Na co pani(brak identyfikatora) ze zdenerwowaniem odpowiedziała, że nie w naszym banku. Do końca nie wiem czy moje rozczarowanie wobec tego banku to ograniczenia systemowe banku czy źle dobrany personel.