Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Alex_3

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: Kilka tygodni temu odwiedziłam zgierską filię PZU życie, aby zgłosić szkodę spowodowaną moim pobytem w szpitalu. Było to kilka dni po nowym roku, jednak weszłam i pierwsze co zobaczyłam to tłum ludzi. ustawiłam się w kolejce gdzie, oceniając "na oko" było najmniej interesantów. Ku mojemu zdziwieniu stałam tylko około 10 minut, wszystko szło bardzo sprawnie. Gdy nadeszła moja kolej, przyszło mi rozmawiać z młodą( "na oko" 23 lata), bardzo uprzejmą Panią, która dokładnie mnie wysłuchała, przeprosiła i poszła sprawdzić polisę do stanowiska, przy którym powinnam zgłaszać szkodę. Kiedy wróciła poinformowała mnie o dokumentach jakie są potrzebne. Okazało się, że brakuje mi tylko "deklaracji przystąpienia do ubezpieczenia", którą powinnam otrzymać w zakładzie pracy, gdzie się ubezpieczałam. Nic nie załatwiłam, podziękowałam i wyszłam. Następnego dnia zadzwoniłam do kadrowca, żeby zdobyć brakujący dokument, on zaś poinformował mnie, że zaraz po nowym roku otrzymał pismo z PZU, że takiego dokumentu przy zgłaszaniu szkody nie trzeba. Kolejny raz musiałam jechać do placówki PZU, żeby poinformować Panią o tym fakcie i, co najdziwniejsze, owa Pani powiedziała, że dostanę odszkodowanie tylko za pobyt w szpitalu, a nie za sam zabieg. Zdziwiło mnie to, jednak koniec końców, po dwóch tygodniach, dostałam odszkodowanie z obydwu tytułów. Ogólna ocena placówki dobra, jednak za niedoinformowanie pracownicy odejmuję 2 punkty.