Opinia użytkownika: Magda_75
Dotycząca firmy: Bobolino
Treść opinii: Do sklepu Bobolino wstąpiłam 'wciągnięta' przez córkę, aby zakupić pieska z kolekcji Chi-Chi Love. W sklepie nie było klientów. Po wejściu do sklepu sprzedawca miło nas powitał i zapytał w czym może pomóc. Córka zapytała o pieski, pokazał je i dodatkowo pokazał małe koniki, które również można kolekcjonować i wymieniać się. Zakupiłam pieska i konika niespodziankę, sprzedawca podał kwotę do zapłaty. Podałam odliczoną kwotę , o paragon poprosiłam sama. Wychodząc podziękował i pożegnał się z nami. Po wyjściu ze sklepu otworzyłyśmy niespodzianki i okazało się, że konik nie ma korony, jest wybrakowany. Wróciłyśmy do sklepu, aby zapytać się czy tak ma być, czy konik jest wadliwy. Sprzedawca obejrzał i wymienił konika na nowego. Podziękowałyśmy i wyszłyśmy za sklepu. W sklepie panował porządek, zabawki i ubranka były ładnie poukładane, podłoga i szyby wystawowe czyste.