Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Dialog
Treść opinii: Ostatnio udałam się do biura obsługi Dialog w celu załatwienia dwóch rzeczy. Po pierwsze: zepsuł mi się modem zewnętrzny, po drugie chciałam sprawdzić czy są jakieś nowe, korzystniejsze oferty odnośnie internetu. Weszłam do lokalu. Stanowiska były puste - nie było kolejki. Już na początku mi się nie spodobało. Nikt nie odpowiedział mi "dzień dobry" mimo, że wolne były dwa stanowiska. Musiałam sama dopytać się obsługi, czy mogę usiąść, bo nikt się mną nie zainteresował. Pierwsze moje pytanie dotyczyło oferty internetowej. Pani zapytała mnie o numer klienta. Ja odpowiedziałam, że nie znam. Sprawdziła mój status po numerze mojego telefonu. Dalsza rozmowa wyglądała następująco: Ja: Nie jestem zadowolona z tego internetu, który obecnie mam. Czy mają Państwo jakieś oferty korzystniejsze dla mnie? Kobieta: To zależy, jaką Pani potrzebuje prędkość. Ja: Pozostańmy przy jedynce tak, jak do tej pory. Jaką cenę może mi pani zaproponować? Kobieta: Mamy teraz promocję. Ja: Jak zatem wyglądałby mój rachunek miesięczny, gdybym zdecydowała się na skorzystanie z promocji? Kobieta: To zależy czy z telefonem, czy bez... Ja: W takim razie, czy może mi pani wydrukować ofertę promocyjną? Kobieta: Tak. Rozmowa ze mną ze strony pracownicy była mało profesjonalna. Spytałam o konkrety, a ona nie potrafiła nawet szczegółowo mi jej przedstawić. Miałam wrażeniem, że jest znudzona tym, że po raz kolejny musi to samo przedstawiać klientowi. Nawet nie oderwała wzroku od komputera. Nie utrzymywała ze mną kontaktu wzrokowego i nie poświęciła uwagi. Druga kwestia dotyczyła zepsutego modemu. Pani powiedziała, że ona się tym nie zajmuje i , że muszę zadzwonić do biura obsługi, najlepiej z żółtego telefonu dostępnego w lokalu. Nie miałam czasu, żeby czekać na zgłoszenie konsultanta. Poprosiłam panią, żeby mi dała nr biura obsługi, na który będę mogła zadzwonić z osobistej komórki. Pani powiedziała, że jednak lepiej by było żeby zadzwoniła z ich telefony. Numeru biura obsługi nie otrzymałam. Podeszłam do żółtego telefonu. Po chwili zgłosiła się konsultantka. Okazało się, że nie może umówić ze mną montera, który przyniesie mi do domu nowy modem, ponieważ ja nie pamiętam parametrów modemu - tego, który mam w domu. Także problem wg niej był nie do rozwiązania. Próbowałam opisać modem, ale pani powiedziała, że potrzebuje konkretnej nazwy. Podziękowałam jej zatem za rozmowę i poprosiłam o numer do biura obsługi, na który mogę zadzwonić z komórki. Otrzymałam go. Jestem bardzo zawiedziona co do obsługi w tej placówce. Zamiast załatwić konkretne rzeczy zostałam ze świstkiem papieru dotyczącym promocji i numerem telefonu do biura obsługi klienta. Tym sposobem okazuje się, że mimo obsługi, która pracuje w tej firmie, klient, tak, czy siak, jest zdany na samego siebie.