Opinia użytkownika: pigula87
Dotycząca firmy: heyah
Treść opinii: Wracając do mojej obserwacji dotyczącej punktu obsługi klienta Heyah w Kielcach gdzie chciałam zakupić dwa telefony a poprzez weryfikacje niestety wyskoczył komunikat,że mogę dokonać zakupy tylko jednego telefonu. Zatem postanowiłam zadzwonić na infolinię Heyah z zapytaniem dlaczego nie mogę kupić drugiego telefonu. Pan grzecznie poprosił o moje dane i powiedział,że zaraz wszystko sprawdzi tylko muszę chwilę zaczekać. W związku z tym,że za każdą minute połączenia na infolinię płaci się 1 zł powiedziałam panu czy długo będę musiała długo czekać bo mam już mało na kącie a już od odkąd się połączyłam rozmowa trwała 5minut. Pan sympatycznie oznajmił mi,że oddzwoni do mnie a za połączenie,które ja wykonałam doładuje mi konto. Po czym rozłączyliśmy się nie minęło 30sekudn i konto zostało doładowane i Pan do mnie zadzwonił. Sprawdził wszystko i powiedział,że nie wiem czemu w punkcie obsługii wyskakiwał komunikat,że nie mogę kupić drugiego telefonu gdyż u niego jest zgoda. Zaproponował również,że jeśli chcę to mogę dokonac tego zakupu ui niego przez telefon. Poinformował szczegółowo jak będzie wyglądał taki zakup,że po spisaniu umowy zostanie ona wraz z wybranym modelem telefonu przesłana kurierem w przeciągu 3dni. Będzie tylko wymagane przy odbiorze okazanie kurierowi umowy o pracę niestety ja nie pracuję więc pan mówi,że może to być legitymacja studencka lub emerycka. Emerytem jeszcze nie jestem ale studentką owszem. Lecz znowu nastąpił problem nie mam zwyczaju podbijać legitymacji bo nigdyu mi nie jest potrzebna zatem była ona nie ważna. Pan z infolinii próbował z wielką chęcią sprzedac mi ten telefon no ale niestety do odbioru potrzebuje zaświadczeń,które ja na tamtą chwile nie posiadałam. Nie dokonałam zakupu lecz jestem bardzo zadowolona z przebiegu rozmowy, z chęci i serdeczności jaką Pan okazał.