Opinia użytkownika: Joanna_410
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Obserwacja będzie dotyczyć firmy Netia, a konkretnie telemerketingu. Jakiś czas temu zadzwoniła pani z ofertą internetu oraz abonamentu, byłam zainteresowana obniżeniem kosztów jednak sama nie mogę podejmować w domu takich decyzji. Wypytałam panią o wszystko była bardzo miła i uprzejma na koniec poprosiłam aby wysłała mi ofertę na maila i zadzwoniła za ok tydzień. Oferta na mailu znalazła się w błyskawicznym tempie. Przeanalizowałyśmy ją z mamą , ale jednak doszłyśmy do wniosku, że pozostaniemy do końca umowy z naszym operatorem. Gdy pani zadzwoniła grzecznie wytłumaczyłam jej sytuację i uznałam sprawę za zakończoną. Jednak ok tygodnia temu znów pojawił się telefon z Netii tym razem był to pan z identyczną ofertą! Powiedziałam mu grzecznie, że jego koleżanka już dzwoniła i nie jesteśmy zainteresowani, na co on wprawił mnie w osłupienie i zadał serie pytań typu: -Czyli nie jest pani zainteresowana naszą nową ofertą? -Nawet tym internetem za złotówkę? -A co się pani nie podoba w naszej ofercie ? Poczułam się jakbym rozmawiała z idiotą. Powiedziałam mu wcześniej wyraźnie, że dziękujemy. I niestety z przykrością muszę przyznać, że jak zwykle tak nie robię, tym razem po prostu rzuciłam słuchawką, ponieważ pan koniecznie chciał na mnie wymusić odpowiedzi na swoje pytania. Po tej rozmowie byłam zdenerwowana i poczułam, że w ogólne nie traktują w tej firmie klienta poważnie. Chodzi tylko o to by dany telemarketer zdobył jak najwięcej zamówień. Ten pan kompletnie nie nadawał się do tej pracy. A ja wiem, że już NA PEWNO nie podpiszemy umowy z tą firmą.