Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: W związku z tym, że kończyła mi się umowa na korzystanie z telewizji kablowej, udałem się do biura obsługi klienta w celu przedłużenia umowy. W Szczecinie znajduje się tylko jeden oddział a w nim dwa czynne stanowiska do obsługi petentów. Czekając w kolejce, chciałem zapoznać się z ofertą Multimedia. Niestety na podajnikach był jeden rodzaj ulotek, dotyczący tylko pakietów ( TV, internet, telefon) jakie oferuje firma. Nie było informacji na temat np. samej TV kablowej. Konsultant podczas rozmowy nie dopytywał się co mnie interesuje z ich oferty i z czego chętnie bym korzystał. Dostałem od niego tylko ofertę programową, którą miałem przejrzeć w domu oraz usłyszałem propozycję przyjścia za miesiąc, cyt.: "bo może firma będzie miała nowe promocje". Podsumowując: - mało stanowisk do obsługi klienta; - personel słabo przeszkolony, z małą wiedzą o sprzedawanych produktach; - konsultant nie potrafi określić potrzeby klienta; - środki reklamowe słabo wyeksponowane.