Opinia użytkownika: Radosław_100
Dotycząca firmy: Bodzio
Treść opinii: Celem wybrania tego sklepu był zakup kompletu mebli kuchennych.Pawilon mieści się w nowym budynku, gdzie meble są czytelnie wyeksponowane.Wybór padł na system Ola w jasnym kolorze. Najpierw udaliśmy się do obsługi klienta, gdzie pracownik sklepu dobrał nam wskazane szafki, wycenił i dokładnie poinformował o mocowaniu drzwiczek czy dopasowaniu różnych części kompletu.Nie było przymusu dokupowania dodatkowych elementów, ustaliliśmy długość wymaganych części i za trzy dni robocze samochód z meblami miał przyjechać pod dom. Dzień przed terminem zadzwoniłem do sklepu i dowiedziałem się , że meble przyjadą dzień później.Tuż przed odbiorem kierowca zadzwonił z wiadomością, że jest już pod domem.Wszystkie szafki były i w paczkach do samodzielnego składania. Kierowca wyładowywał je z samochodu, a dalej trzeba było je wnosić samemu. W domu przy ich składaniu okazało się, że jedna strona szafki uszkodziła się przy wkręcaniu drzwiczek, które wydają się być zbyt ciężkie w stosunku do szafek i ich mocowanie wydaje się nie trwałe. Po telefonie do sklepu pracownica zgodziła się na wymianę ścianki ze zbyt dużymi otworami na zawiasy szafki i po trzech dniach można było odebrać tę część i inne zamówione. Sklep wydaje się być otwarty na klienta, nie stwarza problemów, bez problemu spełnia życzenia kupujących. Niepokoić mogą zbyt szybkie oznaki zużywania się niektórych części szafek i dwuletni okres gwarancji może być tu często wykorzystywany...