Opinia użytkownika: Alex_3
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Serfując po internecie, natknęłam się na reklamę usług Netii. Zainteresowałam się ich ofertą, bo niedługo kończy kończy Nam się umowa na internet z TP i chcemy zmienić dostawcę usług. Zadzwoniłam na infolinię, odebrała kobieta z głosem jakby dopiero się obudziła. Generalnie odpowiadała mi na pytania jakby od niechcenia, ale tak to bywa na infoliniach, z doświadczenia wiem, że rzadko zdarza się uprzejma osoba. Uzyskałam jednak potrzebne informacje, podziękowałam i co? "Uderz w stół, a nożyce się odezwą" Przez 2 dni byliśmy bombardowani telefonami z "Netii" z propozycją spotkania się z przedstawicielem. Zgodziliśmy się i nie żałuję. Przyjechał Pan bardzo konkretny z wielkim zasobem wiedzy, nie dał się zaskoczyć żadnym pytaniem i podpisaliśmy umowę. Skusiliśmy się na tańsze usługi Netii, jednak następnego dnia zadzwonił do nas przesympatyczny Pan z TP i poinformował nas, że na pewno wrócimy do nich, bo Netia korzysta z ich łączy i w razie jakiejś awarii, zostaniemy odesłani do TP, a oni nie udzielą nam pomocy. Szkoda. Pozostaje się tylko modlić, żeby wszystko było w porządku.