Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Shell
Treść opinii: W dniu 17.02.2010 w okolicach południa podjechałem na stację benzynową Shell w celu zatankowania samochodu. Pierwszy raz byłem na tej stacji, gdyż odwiedziłem ją z powodu wyjazdu służbowego, ale od lat używam paliwa Shell i znam jego jakość, to zdecydowało o moim wyborze. Podjechałem pod dystrybutor, wyszedłem z samochodu i rozpocząłem tankowanie, po parunastu sekundach podszedł do mnie pracownik, który tankował samochód innego klienta gdy wjechałem na stację. Pan ten chciał zaoferować mi pomoc, uprzejmie podziękowałem, pracownik stacji starszy Pan, był bardzo miły i uprzejmy, porozmawialiśmy chwilę o jakości paliwa jakie tankowałem, pytał jakie mam spalanie i nawet pożartowaliśmy na temat skromnej wielkości mojego małego zbiornik paliwa w samochodzie. Po zatankowaniu udałem się do kasy. Przywitał mnie miło Pan zajmujący się obsługą klientów za kasą. Podałem numer dystrybutora, kasjer potwierdził kwotę, na kartę Shell nabił punkty, zapytał się czy życzę sobie fakturę. Grzecznie podziękowałem, przekazałem kartę płatniczą, podał mi urządzenie do wprowadzenia pinu. W międzyczasie dokonywania transakcji podpytał jeszcze czy nie potrzebuję płynu do spryskiwaczy produktu z promocji, odpowiedziałem, że nie, dziękuję bardzo. Dokonałem zapłaty za paliwo i zdecydowałem się za gotówkę na zakupienie jeszcze kawy. Poprosiłem jeszcze kasjera o sprawdzenie mi stanu punktów na karcie, otrzymałem wydruk z potwierdzeniem ilości punktów, na moją prośbę obsługujący zareagował z szczerą życzliwością. Gdy zrobiłem kawę, zamieniłem kilka słów z obsługą, z racji małego ruchu na stacji obsługujący mnie pracownicy zajęli się porządkami. Gdy odchodziłem Pan życzył mi miłego dnia, podziękowałem także życząc miłego dnia i wyszedłem. Wsiadłem do samochodu i po chwili odjechałem. Ogólnie ocena bardzo pozytywna stacji jak również sympatycznej i uczynnej obsługi.