Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Gdy nadawałem paczkę to umówiłem się z kurierem na godzinę 15 i o tej godzinie się stawił, choć dzwonił też wcześniej, że jest w pobliżu i czy może już przyjechać. Jednak nie było mnie w domu więc została ta godzina 15. Przy odbiorze paczki sytuacja wyglądała już zdecydowanie inaczej. Gdy kurier przyszedł i nie zastał nikogo w domu zadzwonił do mnie, że jest i gdzie może zostawić przesyłkę. Jako, że paczka zawierała bardzo delikatne elementy i chciałem ją przed odebraniem sprawdzić powiedziałem, żeby przyszedł o 15. Na co on odparł, że jest teraz i u którego z sąsiadów może paczkę zostawić. Ja nadal twierdziłem, że ma przyjść po 15. Zdawało się, że w ogóle mnie nie słuchał, zadzwonił do sąsiadów w trakcie rozmowy, powiedział, że ktoś otworzył i zostawił paczkę. W ogóle mnie nie słuchał jak mówiłem, że ma przyjść po godzinie 15 tylko się rozłączył. Co prawda paczka była cała i nienaruszona, jednak zachowanie kurierów tejże firmy jest karygodne i nie jest to pierwsza taka sytuacja. Nie odbierając paczki osobiście tracę możliwość jej reklamacji gdyby doszło do uszkodzenia w trakcie transportu. Choć z reguły i tak gdy mówię, że sobie paczkę obejrzę przed odbiorem to słyszę, że oglądać mogę sobie później, a ich zadaniem jest ją tylko dostarczyć i uciekają jak najszybciej.