Opinia użytkownika: Leszek_65
Dotycząca firmy: Eskejp
Treść opinii: Kilka miesięcy temu zakupiłem wielofunkcyjne urządzenie (drukarka, skaner, fax, xero) firmy LEXMARK. Cena nie była mocno wygórowana, a ja nie zwróciłem uwagi na jakość kasetek z tuszami. Niestety okazało się, że tusz się szybko skończył, a oryginalne kasetki kosztują prawie tyle co nowe urządzenie. Zmuszony byłem do zakupu zamienników, więc udałem się do sklepu "Eskejp". Bardzo miły pan zaproponował mi nabicie starych kasetek tuszem, co miało jeszcze zmniejszyć moje koszty. Nazajutrz odebrałem nabite kasetki, uiściłem kwotę kilkudziesięciu złotych i zadowolony wracałem do domu. Po włożeniu kasetek do urządzenia stwierdziłem nieprawidłowości w działaniu drukarki( pojawiał się komunikat o nienapełnionych kasetkach), więc usługę zareklamowałem. Miły pan, który nabił tuszem stare kasetki stwierdził, że reklamacja jest bezzasadna, gdyż jest bardzo możliwe, iż urządzenie może pracować tylko na oryginalnych częściach, a nie na zamiennikach. Spytałem go czemu więc nie powiedział mi tego wczoraj, a on na to, że może zapomniał i reklamacji nie uwzględni. Nie chodzi tylko o te kilkadziesiąt złotych, ale jak taki miły pan zacznie co drugiego klienta nabijać w butelkę to co to będzie?