Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: W dniu dziejszym wybrałem się na zakupy do sklepu KAUFLAND w Żorach przy ulicy Okrężnej. Podjechałem do sklepu i przez 5 minut szukałem miejsca na zaparkowanie samochodu. Parking oraz całe otoczenie zewnętrzne było czyste, wózki były dostępne przed wejściem do sklepu. Udałem się do środka, na wejściu duża ekspozycja warzyw i owoców z wystawionymi cenami nad każdym produktem. Sklep czysty, dobrze oświetlony jednak bardzo zatłoczony ponieważ w tym dniu było bardzo dużo klientów na zakupach. Po dokonanych zakupach udałem się do kasy. W czasie kiedy byłem w sklepie było otwartych kilka kas a przed każdą conajmniej po 3 klientów. Po 6 minutach kasjer przystąpił do skanowania towaru. Pracownik, kobieta o inicjałach M.W niestety mnie nie przywitała. Po tym jak zeskanowała wszystkie zakupy podała kwotę do zapłaty. W dniu dzisiejszym płaciłem kartą więc podałem kartę pracownikowi, który poprosił mnie o podanie kodu pin a następnie oddał kartę do ręki wraz z paragonem. Taśma na boksie kasowym po stronie klienta była zabrudzona. Na sam koniec mojej wizyty nie zostałem pożegnany przez pracownika. Jakość obsługi na kasie bardzo słaba. Pracownik nie stosował zwrotów grzecznościowych.