Opinia użytkownika: pigula87
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Rok temu wybrałam się wraz z mamą do punktu ery po zakup telefonu dla mamy i brata. Do obsługi klienta dostępne są tylko dwa stanowiska i na obydwu stanowiskach panie obsługiwały. Lecz mimo to trzeba było długo czekać w kolejce. Kiedy była kolej na nas,podeszłyśmy do stanowiska pani poprosiła abyśmy usiadły i zapytała w czym może służyć. Powiedziałyśmy pani,że chcemy kupić dwa telefony i aby przybliżyła nam oferty na abonament i w mixsie. udzieliła nam szczegółowej informacji, prostym,zrozumiałym językiem. Widać było,że nie jest to wykute na pamięć tylko,że zna się na tym co robi. Gdy miałyśmy pytania chętnie na nie odpowiadała, nie spieszyła się mimo,iż klientów było sporo. Również wydrukowała nam pani cennik telefonów w ofercie na abonament i ofercie w mix abyśmy mogły porównać i dokonać najwłaściwszego wyboru. Gdy już zdecydowałyśmy się na ofertę w miksie i na telefon dla brata gdyż to musiał być oczywiście najnowszy model miałyśmy problem z wyborem telefonu dla mamy ponieważ jak wiadomo starsza osoba potrzebuje prostego w obsłudze modelu. Doradziłyśmy się pani sprzedawczyni. Wyjęła ona kilka ulotek z modelami telefonów i po krotce przedstawiła ich działanie i obsługę. W końcu dokonałyśmy wyboru. Razem cała nasza obsługa trwała około 45minut. Ale było warto gdyż byłyśmy zadowolone z zakupu,oferty a przede wszystkim za potraktowanie nas naprawdę jako klienta gdzie to pracownicy są dla nas a nie my dla nich. Bardzo miło wspominam ten dzień. I nie mam zastrzeżeń co do tego punktu.