Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Roleta została podniesiona o godzinie 8:57 według mojego zegarka. Weszłam do sklepu i zaczęłam rozglądać się. Panował porządek i było czysto. Sprzedawczyni przywitała mnie po 3 minutach od wejścia. Kiedy przechadzałam się po sklepie w poszukiwaniu butów sprzedawczyni co jakiś czas zerkała czy nie potrzebuję pomocy. Zauważyłam, że kiedy weszło dwóch kolejnych klientów również zostali przywitani i zapytani czy potrzebują pomocy. Po około 10 minutach kiedy przeszłam się po całym sklepie sprzedawczyni podeszła i zapytała czy może mi w czymś pomóc. Odpowiedziałam, że chciałabym kupić buty, które będą odpowiednie kiedy stopnieje śnieg. Pani wciągnęła mnie w rozmowę. Odniosła się do butów, które miałam na sobie w celu przedstawienia korzyści z impregnacji obuwia. Następnie przeszłyśmy do odpowiedniego regału i podawała mi odpowiednie rozmiary. Kiedy chodziłam sprawdzając czy buty są wygodne, sprzedawczyni na chwilę odeszła do kasy jednak po chwili wróciła. Kiedy zdecydowałam się na jeden model sprzedawczyni poleciła mi włożenie wkładek aby było mi wygodniej. Przy kasie nie było kolejki. Sprzedaż przebiegła szybko i bez problemów. Paragon został włożony do torby i jeszcze dostała dodatkowo gazetki z nowymi produktami. Ze sklepu wyszłam o godzinie 9:25. Po godzinie wróciłam aby dokonać zwrotu. Sprzedawczyni była uprzejma i cała procedura zwrotu przebiegła w ciągu kilku minut.