Opinia użytkownika: Ewelina_433
Dotycząca firmy: Sephora
Treść opinii: Do perfumerii Sephora w Pasażu Grunwaldzkim wybrałam się w celu zakupu świątecznych prezentów. Była dość wczesna godzina, więc w perfumerii nie było zbyt wielu kupujących. na sali sprzedaży zauważyłam 4 konsultantów. Nie zostałam przez nikogo przywitana. Przechadzałam się między regałami, nikt do mnie nie podszedł. Po ok. 5 minutach zdecydowałam się bez niczyjej pomocy na zakup zestawu kremów. Nie byłam pewna wyboru, próbowałam się czegoś dowiedzieć czytając informacje na opakowaniu. Nadal nikt do mnie nie podszedł. Postanowiłam sama poprosić o pomoc. Podeszłam do jednej z konsultantek i zapytałam o konsystencję kremu. Odpowiedź pani brzmiała:"krem jest bardzo fajny, ale nie wiem jaką ma konsystencję..." Postanowiłam nie pytać więcej i oddaliłam się od konsultantki w poszukiwaniu innych prezentów. Pani nie pofatygowała się aby wyciągnąć ode mnie jakiekolwiek informacje typu czego potrzebuję, dla kogo, jaki typ cery, nic. Zero zainteresowania. zdałam się sama na siebie, wybrałam kilka kosmetyków i podeszłam do kasy. Nie zaproponowano mi zapakowania prezentów, musiałam sama o to poprosić. Gdy czekałam aż pani zapakuje mi kupiony towar podbiegła inna konsultantka by poradzić się swojej koleżanki aby jej pomóc, bo ma jakąś marudną panią, która potrzebuje nawilżającej maseczki a ona nie wie co ma jej polecić... Nie polecam zakupów w perfumerii Sephora w Pasażu Grunwaldzkim, jakość obsługi jest beznadziejna. W perfumerii w prawdzie panował porządek , personel był widoczny poprzez swoje uniformy, ale niestety zupełnie niepomocny.