Opinia użytkownika: Anna_2159
Dotycząca firmy: Intermarche
Treść opinii: Często dokonuję zakupów w supermarkecie Intermarche. Niestety, wybieram go, bo jest blisko i jest dość bogaty asortyment, ale często tylko to mnie zachęca. OCENA: (zacznę od zalet): - bogaty asortyment - dobre pieczywo, - właściwe terminy ważności na opakowaniach, - dobrze rozmieszczone czytniki cen, - szybkie reagowanie na tworzące się kolejki (otwieranie dodatkowej kasy), - sprawna praca kasjerów. Wady: - nieświeże wędliny, - nieświeże lub niedojrzałe warzywa i owoce, - obsługa, która w większości nie wita klientów przy kasie, - wykładanie ogromnych palet towaru, które blokują ścieżki, niezwracanie uwagi na klienta podczas wykładania towaru, - głośne rozmowy prywatne obsługi, - (niekiedy) niemożność dopasowania ceny do konkretnego towaru, - braki ("dziury") na półkach, - brak przyjemnej muzyki, - niemiły zapach unoszący się w sklepie. Najbardziej nie odpowiada mi brak przestrzegania jakichkolwiek standardów obsługi klienta przez pracowników i głośne rozmowy sprzedawców, nierzadko komentujących zachowanie klientów. Podoba mi się bogata oferta sklepu i szybkość obsługi.