Opinia użytkownika: Elżbieta_296
Dotycząca firmy: Dolnośląski Urząd Wojewódzki
Treść opinii: Kilka 2 miesiące temu skończyła się ważność mojego paszportu. Myślałam, że wyrobienie nowego zajmie wieki i niestety nie pomyliłam się. Musiałam pójść do rzędu dwa razy. To skandal, żeby w dzisiejszych czasach nie można było zapłacić przelewem a jedynie w kasie urzędu no i wniosek - przecież można by było złożyć go przez Internet a nie stać kilka godzin w kolejce! Rozumiem, że odbiór dokumentu jest osobisty, ale wniosek - to już przesada. Co do pracowników to też nie jest zbyt różowo. Po pierwsze jest zbyt mało osób obsługujących petentów, a po drugie robią to bardzo wolno. Część pracowników zachowuje się tak, jakby siedzieli tam za karę i praca była ostatnią rzeczą, jaką mają ochotę robić. Sama byłam świadkiem, jak jedna z pracujących tam urzędniczek nie bacząc na kilkunastoosobową kolejkę rozmawiała przez telefon 25 minut. Rozmowa była prywatna - wszystko było słychać. Najgorsze jest to, że jeśli chodzi o wyrobienie paszportu, to nie mamy wyboru i musimy to zrobić w tym urzędzie. Paszport był do odbioru dopiero po miesiącu. Ciekawe na co idą pieniądze z naszych podatków, bo na pewno nie na usprawnienie pracy urzędów.