Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Mariusz_419

Dotycząca firmy: Komputronik

Treść opinii: Sytuacja zaistniała przy zakupie urządzenia wielofunkcyjnego marki Brother. Zależało mi od początku Mojej wizyty aby kupić ten sprzęt miałem wydzielone środki na to ok 300 złotych i nawet model DCP-357C. Jak zawsze przy kupnie takiego sprzętu wypytałem sprzedawcę o warunki ewentualnej reklamacji, dokumenty do tego potrzebne i czas trwania gwarancji. Muszę przyznać, że wszelkie informacje zostały mi dobrze przedstawione. Jednak na pytanie o tusze sprzedawca zaprezentował mi komplet autoryzowanych tuszy około 50% wartości drukarki i od razu wskazał zamienniki, które były de facto o połowę tańsze. Potrzebowałem drukarki konkretnie do drukowania czarnobiałych dokumentów do użytku prywatnego, sporadycznie do drukowania zdjęć, więc w chwili zakupu nie zależało mi na jakości tuszu (ważna sprawa przy drukowaniu zdjęć). Najważniejsze jednak jest to, że sprzedawca poinformował Mnie, iż w przypadku korzystania z zamienników drukarka nie traci gwarancji producenta. I to był błąd co prawda tylko częściowy, ale błąd bo nie powinien tak tego przedstawić. Oczywiście doszedłem do tej niezgodności po fakcie zakupu tego urządzenia. Na szczęście do tej pory bez przeszkód korzystam z produktu Brothera. Pamietajcie! ! Jeśli produkt typu drukarka czy urządzenie wielofukcjne, które kupiliście firmy Brother się zepsuło, a nie wynika to z Waszego użytkowania i nie jest wynikiem stosowania zamienników np. zator w dyszach, wylanie tuszu, ale jest to inna wada techniczna np. wyświetlacz LCD nie pokazuje prawodłowo drukarka się zawiesza a jest prawidłowo skonfugurowana macie prawo na podstawie gwarancji domagać się naprawy sprzętu podkreślam że nie jest to konsekwencja stosowania zamienników. Wystarczy tylko się upewnić, że nie jest to wina Wasza lub tuszu. Inna sprawa stosowanie zamienników. Jedna firma i producent i koniecznie w instrukcji obsługi tuszu musi być informacja, że w razie uszkodzeń spowodowanych użytkowaniem tuszu tej firmy, producent zobowiązuje się do naprawy sprzętu. A sprzedawcy nie zawsze można wierzyć na słowo, którego w razie potrzeby może się wyprzeć.