Opinia użytkownika: Gloria
Dotycząca firmy: Shell
Treść opinii: Tankowania dokonałam sama, nie podszedł żaden z pracowników stacji, choć wiem, że na wielu stacjach Shella pracownicy tankują lub pomagają w tym. Nie jest to jednak zbyt duże utrudnienie, ponieważ z doświadczenia wiem, ze sama szybciej zatankuję samochód na stacji Shella (właściwie każdej z jakiej korzystam), niż w przypadku pomocy pracownika - pracownicy sprawiają wrażenie jakby im się nie spieszyło. Problemem podczas tego tankowania była obsługa przy kasie. Kiedy podeszłam żeby zapłacić była chyba 3 w kolejce, przede mną każda osoba, która chciała płacić kartą była proszona o to, żeby wypłacić pieniądze z bankomatu Euronet, który znajdował się na stacji. Niestety wcześniej dokonywano nieudanych prób zapłaty poprzez terminal, każda próba trwała kilka minut, obsługa wydłużała się, w między czasie podchodzili klienci, którzy wcześniej zostali wysłani do bankomatu i teraz chcieli być obsłużeni bez kolejki. Obsługa nie pomyślała, żeby uruchomić drugą kasę, tylko przy każdym kliencie ponawiane były próby zapłaty przez terminal. Ja zapłaciłam gotówką. Ponadto klienci, którzy zmuszeni byli skorzystać z bankomatu Euronetu mogli być narażeni na pobranie prowizji, ponieważ są przecież banki, które narzucają prowizję przy wypłacie z Euronetu, to samo w przypadku zapłaty kartą kredytową, kiedy to zawsze jest naliczana duża prowizja od transakcji gotówkowych. Obsługa stacji nie poradziła sobie w sytuacji nagłego problemu z terminalem. Gdy odjeżdżałam w kolejce do kasy stało 6-8 osób a na stację paliwową to wg. mnie dużo.