Opinia użytkownika: Rafał_459
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Znalezienie personelu, sprzedawców odpowiedzialnych za poszczególne działy prawie niemożliwe, w tej sytuacji bardzo utrudnione zweryfikowanie wiedzy i kompetencji. Po kilkunastominutowym poszukiwaniu właściwego sprzedawcy ten nie potrafił w obsługiwanym przez siebie dziale znaleźć potrzebnych mi produktów. Zachowanie oceniam jako neutralne- zaangażowanie nie rekompensowało konieczności oczekiwania na znalezienie interesujących mnie artykułów. Ładny, schludny strój. Oferta i ceny atrakcyjne, półki i produkty na nich poukładane czyste, metki cenowe aktualne. Słabo przeszkolony personel na stanowiskach kas. Tworzona przez Castoramę baza klientów na podstawie kodu pocztowego niezrozumiała dla kilku klientów oczekujących sprawnego zrealizowania transakcji. Czas obsługi zbyt długi w stosunku do niewielkiej kolejki przy kasie. Wygląd miejsca obsługi nieadekwatny do marki firmy- parking prawie nieprzejezdny, zalegające hałdy śniegu, wnętrze sklepu czyste, stanowiska kas oraz wyjście z brudne, mokre z dużą ilością błota i śniegu na posadzce.