Opinia użytkownika: Barbara_291
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Przed wejściem do sklepu dużo wolnych wózków i nienagannie czysto.Nie ma żadnych informacji o aktualnych promocjach czy ofercie cenowej.Wchodząc na salę sprzedaży od razu miły widok świeżych owoców i warzyw oraz kwiatów doniczkowych.Bardzo duży asortyment, wszystko ułożone i zachęcające do zakupu.Wokoło stoisk z owocami i warzywami różnorodne oleje,octy i produkty w puszkach i słojach.Ułożono je równo i zadbano o czystość,ponieważ na żadnym słoiku itp.nie ma śladu kurzu.Podłoga w sklepie też czysta a inne stoiska jak np mięsne,mleczne czy wędliniarskie również utrzymane estetycznie.Z uwagi na zbliżający się okres wiosenny dostępne w sklepie artykuły ogrodowe ,w tym duży wybór nasion w atrakcyjnych cenach.Odwiedzając różne stoiska odnosi się wrażenie,że przed chwilą ktoś tu był z obsługi i wszystko równo ułożył.Ponadto nie ma problemu ze znalezieniem danego artykułu bo są ułożone asortymentowo.Mało jest na sklepie czytników cen.Problem jest wtedy gdy nie ma pod produktem jasno informującej ceny.Tego dnia zdarzyło się tak,że będąc blisko kas poprosiłam kasjerkę o przeczytanie ceny papieru toaletowego.Niestety nie otrzymałam pomocy, mało tego pani z oburzeniem odfuknęła,że są przecież czytniki na sklepie i mam sobie sama przeczytać.Cóż powędrowałam z powrotem na sale sprzedaży obeszłam kilka stoisk zanim dotarłam do najbliższego czytnika.Straciłam przez to prawie 10 minut bo sklep wcale nie jest mały.Nie byłam zadowolona z takiego podejścia do klienta.Przy kasach nieliczna kolejka około 3 osoby ale sprawnie rozładowana.Dostępne bezpłatne reklamówki.Osoby z obsługi ubrane estetycznie w firmowe fartuchy.Nie każda z osób posiadała identyfikator.Kasjerka obsługująca mnie przy kasie powitała mnie zwykłym dzień dobry,spokojnie zeskanowała towar i oznajmiła sumę do zapłaty.Podając jej banknot 50złotowy bez problemu otrzymałam resztę i wraz z nią paragon.Mogę polecić ten sklep ze względu na dość niskie ceny i dużą gamę asortymentu,lecz jeśli chodzi o jakość obsługi klienta to raczej nie bardzo.