Opinia użytkownika: Renata_205
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Zaraz po wejściu do sklepu, tuż przy drzwaich wejściowych zostałam bardzo miło powitana przez ochronę. Pan powiedział do mnie"Dzień dobry". To miłe powitanie sprawiło, że odebrałam sklep jako przyjazny. Stałam chwilę przy czasopismach i zwróciłam uwagę, na to że ochrona wita każdą osobę, która wchodzi i żegna każdą, która wychodzi. Ta sytuacja wytworzyła we mnie obraz Empiku jako sklepu, któremu zależy na dobrym samopoczuciu swoich klientów. Przyjazna atmosfera spowodowała, że zostałam w Empiku dłużej niż zamierzałam i kupiłam czasopismo, chociaż nie planowałam zakupów. Uważam, że jakość obsługi decyduje w dzisiejszych czasach ( ogromnej konkurencji) o przewadze rynkowej. Przy kasie spotkała mnie kolejna niespodzianka, mimo, że kolejka była dość długa, szybko znalazłam się przy kasie dzięki szybkiej obsłudze personelu.