Opinia użytkownika: Małgorzata_945
Dotycząca firmy: Smyk
Treść opinii: Wiedza i kompetencje personelu - trudno stwierdzić, w pobliżu działu zabawkami dla małych dzieci (poszukiwałam upominku dla noworodka) nie było nikogo z personelu .. przez chwile pojawiła sie jakaś Pani (zakładam, ze poprosił ją klient) i na odczepnego poinformowała go, ze tu i tu ma zabawki dla maluchów i niech sobie coś wybierze (widać było, że klient był wyraźnie zagubiony) .. ja byłam nie mniej zagubiona ale nikt się mna nie zainteresował i nie pomógł w dokonaniu wyboru .. Zachowanie i wygląd personelu - Panie maja służbowe niebieskie koszule, w których wyglądają bardzo schludnie; zachowanie - uprzejme ale bez nadmiernej życzliwości .. mimo, ze stanowiska kasowe sa obstawione drobiazgami nikt nie zachęca do ich zakupu; złe wrażenie wywołuje pakowanie wszystkich zakupów do toreb wyprzedaż .. zakładam, ze częśc osób daje upominki w torbach "ze smyka", torba wyprzedażowa nie wygląda dobrze w takim wypadku (nikt nie pyta z jakim przeznaczeniem kupowane sa np. zabawki a tym samym nie dostosowuje torby) Oferta, cena, asortyment - dla dzieci do 3 miesiąca ubogi i bardzo jednorodny (grzechotki, karuzele, maty); asortyment ułożony wg firm a nie wieku (0 pomieszane z 3 miesiące), ceny w porównaniu z allegro wysokie (nie ma porównania z innymi sklepami z zabawkami dla dzieci) Organizacja i czas obsługi - obsługa sprawna, powitanie klienta, podziekowanie za zakupy Wygląd miejsca - aranzacja sklepu umożliwiajaca łatwe znalezienie działu z asorytmentem dla danego wieku; słabe punkty - windy (brzydkie, powolne, a nawet mało sprawne - nie chciały sie zamykac drzwi); inne słabe ogniwo - przy wyjsciu z wind i schodach na I pietro stało dwóch ochroniarzy w krótkofalówkami, którzy wyglądali jak "ochrona rzadu" ... (czyli mało zachęcająco)