Opinia użytkownika: pigula87
Dotycząca firmy: Accar
Treść opinii: DO sklepu wybrałam się razem z tatą gdyż potrzebował zakupić części do swojego auta. Sklep znajduję się przy samej ruchliwej trasie E77 widoczny dużymi reklamami. Wjechaliśmy na parking no i nie bardzo mieliśmy gdzie zaparkować, gdyż nie był zbyt duży a klientów było sporo. Sam parking był świetnie odśnieżony akurat dwaj panowie odśnieżali. Sam budynek sklepu i wewnątrz był nowy,wyremontowany. Przy kasie było czworo klientów,obsługa trwała dość długo ale myślę,że to ze względu na wypisywanie faktur,podawanie do nich danych a jeden klient musiał iść do samochodu gdyż tam miał dane firmy na jaka ma być wypisana faktura. A gdy doszła już nasza kolejka, tata zapytał o konkretne części. Pan kazał nam chwilę zaczekać po czym sprawdził na magazynie czy mają w posiadaniu owe części. Trwało to może około minuty po czym przyszedł i oznajmił,że niestety nie maja na stanie ale może zamówić i sprawdzić na kiedy będą dostępne. Tata zgodził się na taką opcję. Pan sprawnie sprawdził na kiedy mogłyby te części dojść po czym zapytał czy nam to odpowiada i chcemy zamówić. Tata zgodził się na zamówienie. Po zamówieniu pan powiedział,że jeśli to wszystko to zaprasza danego dnia po odbiór części. Podziękował i powiedział do widzenia. Ogólnie odniosłam dobre wrażenie jednak zabrakło ze strony sprzedającego przywitania. Ale reszta była wporządku, sam zaoferował możliwość zamówienia części i podał konkretny dzień kiedy te części będą. Jego strój był "na luzie" ale wyglądał schludnie. W sklepie było trochę błota ale można zrozumieć gdyż dziś była dodatnia temperatura a klientów trochę się przez sklep przewinęło. Więc jak dal mnie za mało personelu. Był jeszcze tylko jeden pan ale on w zasadzie cały czas był na magazynie więc ciężko jest mi się wypowiedzieć na jego temat i co tam robił. Asortyment duży do wyboru a w razie braku części możliwość zamówienia bez dodatkowych opłat. Ceny konkurencyjne.