Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Pracownicy tej placówki nie są kompetentni. Jestem klientem tego banku i gdy po złożeniu dokumentów w sprawie wypłaty świadczenia okazało się po około miesiącu, iż moje dokumenty zaginęły byłam zbulwersowana. Sytuacja wyglądała tak, iż w tej placówce banku składałam wymagane dokumenty, które zostały przesłane do Warszawy a tak właśnie w głównej siedzibie banku Pani, która odebrała moje dokumenty nie wie co z nimi dalej się stało, a miała je przesłać do Towarzystwa ubezpieczeń lecz tego nie uczyniła. Wydaje mi się, iż osoby pracujące na takiej posadzie w takiej instytucji powinny być odpowiedzialni i nie gubić dokumentów klientów. Jednak Pani, która obsługiwała mnie w placówce w Starogardzie Gdańskim uspokoiła mnie i wyjaśniła całą sytuacje- ona wywiązała się ze swojego obowiązku- jednak Pani z głównej placówki- nie.