Opinia użytkownika: Basiurek
Dotycząca firmy: Bolero
Treść opinii: Postanowiłam kupić kurtkę i z tym zamiarem udałam się do Focus Park w Bydgoszczy. Tam obeszłam kilka sklepów i weszłam do jednego z nich,do BOLERO. Wystrój bardzo elegancki ,dobre światło i zapach taki orzeźwiający. Dwie gustownie ale firmowo ubrane pracownice .Przejrzyście porozstawiane wieszaki, ze łatwiej było mi szukać. Jednakże potrzebowałam pomocy. Zwróciłam się ślicznie z prośba do ekspedientki ,która stała najbliżej a która wcześniej nie zauważyła mojego wejścia bo była zajęta rozmową z koleżanką spoza sklepu, by pomogła mi poszukać mojego rozmiaru. Pokazałam Jej wzór kurtki na co mi pani odpowiedziała, że jak tam nie wiszą to nie ma. Rozmowa Jej trwała dalej a ja nadal nalegałam by jednak ekspedientka swoją fachowa ręką sama poszukała bo ja nie daje sobie rady. Widać było złość na twarzy pracownicy bo przerwałam nader ważną dyskusje. Podeszła jednak do mnie i w sposób błyskawiczny przejrzawszy wiszące kurtki krótko i dobitnie powiedziała mi, że przecież mówiła, iż nie ma mojego rozmiaru i wróciła do rozmowy z koleżanką . Ja wychodząc ze sklepu sprawdziłam metkę z rozmiarem kurtki, którą byłam zainteresowana, na manekinie stojącym na wystawie. Okazało się, że to był mój rozmiar. Podeszłam zatem do „mojej” ekspedientki informując ja, iż znalazłam jednak rozmiar dla mnie, pani była co najmniej zaskoczona tą informacją i szybko chciała mi ją podać. Jednakże oznajmiłam ,że skoro nie zależało jej wcześniej na sprzedaży to idę do konkurencji i niech sobie nie przeszkadza w rozmowie.