Opinia użytkownika: luk
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Chciałem zamówić przez internet usługę internet mobilny oraz tel na abonament, w związku z wątpliwościami co do możliwości zawarcia dwóch transakcji jednocześnie zadzwoniłem pod wskazany numer gdzie dostałem pełną informacje co muszę zrobić i dostałem nr do osoby która z pewnością mi pomoże i tak też się stało. Zadzwoniłem na wskazany nr powiedziałem o co mi chodzi, po czym usłyszałem, że mam się rozłączyć, a za pięć minut sami do mnie oddzwonią. Po pięciu minutach pani oddzwoniła i przyjęła odemię zamówienie tłumacząc mi wszystkie taryfy i co w ramach nich mi przysługuję, na konie pani poinformowała mnie o moich prawach dotyczących nie zadowolenia z usługi i możliwości zwrotu zamówienie z informacją w jaki sposób to uczynić. Życzę sobie takiej obsługi klienta na co dzień przez kompetentne osoby które w sprawny sposób korzystają z marketingu i PR