Opinia użytkownika: Anna_45
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: Po wejściu do sklepu nie zostałam przywitana. W sklepie była jedna klientka oraz 2 pracownice. Podczas gdy ja oraz druga klientka oglądałyśmy produkty żadna z pań nie podeszła do nas i nie zaoferowała pomocy. Następnie klientka podeszła do kasy zapłacić, a ja nadal szukałam produktu. W międzyczasie jedna z pań zaczęła porządkować półki z kosmetykami tuż obok mnie. Po wybraniu produktu podeszłam do kasy. Spytałam o właściwości wybranego produktu i uzyskałam satysfakcjonującą odpowiedź. Miałam ze sobą ulotkę gwarantującą zniżkę oraz zakup promocyjnego gadżetu (lusterka). Pani z własnej inicjatywy spytała o kolor lusterka, które chciałabym otrzymać. Zapytała również, czy mam ze sobą karnet, do którego wbijane są pieczątki, których odpowiednia ilość umożliwia następnie uzyskanie zniżek na produkty. Po zapłaceniu nie zostałam pożegnana, ani zachęcona do następnej wizyty. Pracownice ubrane były w firmowe stroje, w sklepie panował porządek (produkty były równo poustawiane, podłoga była czysta), jednak Panie sprawiały wrażenie nieprzyjemnych, nie uśmiechnęły się ani nie zaoferowały pomocy.