Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: pigula87

Dotycząca firmy: UPC

Treść opinii: W dniu 15.06.2007 mąż zawarł umowę na telewizję kablową UPC na 13miesięcy. Wynajmowaliśmy wtedy mieszkanie w Warszawie. Los sprawił,że po 3miesiącach wyprowadziliśmy się do miejsca zameldowania gdzie UPC nie świadczy swoich usług. Mąż zadzwonił do Pana u,którego była podpisywana umowa aby poradzić się jak rozwiązać umowę aby nie dostać kary. Pan kazał napisać do UPC pismo i wszystko szczegółowo wyjaśnił co ma się tam zawrzeć. Tak też mąż uczynił. Niestety od UPC otrzymaliśmy pismo,w którym było zawarte,że zmiana miejsca zamieszkania nie jest powodem zerwania umowy bez otrzymania kary. Napisali również jaka zaległość mamy uregulować na dzień wysłania pisma. Mąż dzwonił kilka razy na infolinię niestety nikt nie potrafił pomóc ani udzielić dobrej rady. a kiedy prosił o rozmowę z przełożonym dziwnym trafem nigdy go nie było ani nie można było uzyskać informacji kiedy można do pana przełożonego zadzwonić. Kompetencje tych ludzi nie są na najwyższym poziomie. Nie potrafią jasno odpowiedzieć na pytanie. Po przeczytaniu kilka razy regulaminu świadczenia usługi dopatrzyliśmy się następującego punktu: że umowa zostanie rozwiązana bez dodatkowych opłat jeżeli ( i w jednym z pod punktów było) ,ze jeżeli utraci się tytuł prawny do lokalu. Więc my taki tytuł prawny utraciliśmy ponieważ w dniu wyprowadzenia się tj 3miesiące po podpisaniu umowy UPC kończyła nam się umowa najmu mieszkania. Więc po raz kolejny wysłaliśmy pismo do UPC przedstawiliśmy sytuację, skserowaliśmy umowę najmu i do tej pory nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Jest to trochę lekceważenie swoich klientów.