Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: InterRisk
Treść opinii: W tym dniu zostałem zaproszony przez pracownika tej firmy na oględziny opony, którą uszkodziłem podczas jazdy samochodem na dziurze powstałej w ulicy. Zostałem potraktowany bardzo fachowo. Najpierw dwa dni wcześniej umówiono się ze mną na oględziny oponki telefonicznie. Następnie w dzień oględzin potwierdzono moje przybycie również w rozmowie telefonicznej. Po dojechaniu na miejsce zacząłem wypełniać formularze zgłoszenia szkody itd. ale trwało to bardzo szybko bez zbędnych pytań. Następnie poproszono mnie o podanie numeru konta bankowego na które miały być wypłacone pieniążki z odszkodowania. Niestety ale tak długiego numeru konta nie pamiętam i nie bardzo wiem skąd je wziąć, dlatego Pan który załatwiał moją sprawę pozwolił mi skorzystać z ich komputera i sprawdzić mój numer konta w bankowości elektronicznej. Po załatwieniu biurokratycznych formalności przeszliśmy na parking zrobić oględziny, które trwały maksymalnie 5 minut. Największym zaskoczeniem dla mnie był jednak fakt, że pieniążki wypłacono mi po 3 dniach od oględzin za co należy się bardzo duży plus.