Opinia użytkownika: Arkadiusz_194
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Punkt obsługi klienta w Ełku posiada kompetentną wiedzę na temat sprzedawanych ofert. W miejscu tym pracują same kobiety, które są zawsze, kiedy odwiedzam oddział ładnie ubrane. Zawsze można uzyskać pełną odpowiedź na zadawane pytania. Odpowiedzi są udzielana spokojnie i precyzyjnie. Pracownice tworzą tym samym miłą atmosferę. Wystrój miejsca obsługi jest dość dobry, choć moim zdaniem powierzchnia samej sali obsługi powinna być większa, gdyż klienci oczekujący kolejce muszą czasem stać na zewnątrz. Powodemtakiej sytuacji jest właśnie mała sala obsługi oraz powolne obsługiwanie. To ostatnie jest bardzo dobre, gdyż każdy klient jest rzetelnie obsłużony. Oferta programowa Tv jak i internetowa mogłyby być lepsze. Zwłaszcza telewizja DTV powinna mieć lepsze ceny i większą ilość programów. Cena ofert internetowych jest dobra choć konkurencja ma lepszą przepustowość łącz w podanych cenach.