Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Chciałbym opisać zakupy w hipermarkecie Tesco, w Opolu przy placu Teatralnym. W drodze do pracy wstąpiłem po "drugie śniadanie". Swoje kroki skierowałem do - zwykle dobrze zaopatrzonego - działu pieczywa świeżego. Tym razem brakowało wielu rodzajów bułek, w tym kajzerek, które chciałem kupić. Moją irytację wzbudził fakt, że na zapleczu stoiska zobaczyłem upieczone kajzerki, których nie miał kto wrzucić na półkę. Nie chcąc tracić czasu udałem się na stoisko mięsne z zamiarem nabycia kabanosów (akurat były świeże i w promocyjnej cenie). Ustawiłem się bodajże czwarty w kolejce i cierpliwie czekałem. Minęło chyba z 15 minut aż zostałem obsłużony. Niestety pani na stoisku mięsnym obsługiwała klientów bardzo powoli i z nieukrywaną niechęcią. Ze stoiska mięsnego udałem się po w/w bułki. Pomimo upływu czasu sytuacja się nie zmieniła. Gotowe pieczywo nadal nie było udostępnione klientom, którzy zaczęli gromadzić się przy piekarniczym. W końcu któryś z klientów zwrócił uwagę pracownicy (która akurat pojawiła się na stoisku) aby wrzuciła pieczywo na półki. Kajzerki były moje ;) Niestety już całkowicie zimne. Przejście przez kasę trwało, ku mojemu pozytywnemu zaskoczeniu, stosunkowo niedługo.