Opinia użytkownika: BEATA_323
Dotycząca firmy: Oriflame
Treść opinii: W dniu 08.02.2010 otrzymałam od firmy Oriflame przesyłkę. Za przesyłkę zapłaciłam kurierowi kwotę 74,25zł(poprzednia przesyłka też była na tę kwotę) ale wewnątrz tej przesyłki były 2 faktury z których wynikało, że kwota do zapłaty wynosi 56,64zł. Różnicy w pieniążkach do dziś nie mogę odzyskać mimo, że pisałam iż nie będę już więcej zamawiać produktów od tej firmy i chcę by różnicę mi zwrócono na podany przeze mnie rachunek bankowy. E-mailuję z Koordynatorem Obsługi Klienta od 08.02.2010 i sprawa nie załatwiona a odpowiedzi niejasne, nie wspomnę już, że nie było nawet słowa przepraszam. Za obsługę klienta, zachowanie i kompetencje przyznaję -4.