Opinia użytkownika: Ewa_78
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: O godz. 9:41 dostałam kolejny telefon z Biura Obsługi Klienta. Rozumiem, że wszyscy którzy tam pracują wykonują swoje obowiązki, ale godziny tych telefonów wahaja się od 8 rano do 22. Często nie mam możliwości odebrania komórki, jednak dziś rano odebrałam, gdyż wiedziałam po co BOK dzwoni. Już wcześniej 3krotnie proponowano mi dodatkowy numer telefonu. Grzecznie podziękowałam za ofertę dodatkowego numeru telefonu, ponieważ nie jest mi on do niczego potrzebny. Pani która ze mną rozmawiała (niestety dość szybko wypowiedziała swoja godność i nie zapamiętałam) próbowała mi jednak wytułamaczyć, że przekraczam minuty z abonamentu. Taka sytuacja zdarzyła mi się może raz czy dwa, a telefon mam od kilku lat, co grzecznie jej wytłumaczyłam, jednak nadal mówiła mi że jest inaczej. Powiedziałam wiec dosadnie, ze nie jestem zainteresowana. Wówczas stwierdziała, ze to nie szkodzi bo jest jeszcze inna oferta i zaczęła mi proponować internet bezprzewodowy i telefon stacjonarny, który też już mam. Taka praktyka jest już niestety oceniona przeze mnie negatywnie, gdyż mając dostęp do moich danych i listy usług, z których korzystam taka rozmowa jest dla mnie stratą cennego czasu. Pani ta nie była przy tym nawet sztucznie sympatyczna i odczułam jej zniechęcenie moją odmową. To na pewno nie jest dobre podejście do stałego klienta.