Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: ERGO Hestia

Treść opinii: Właśnie jestem po rozmowie z infolinią Hestia. Zadzwoniłam, w sprawie mojego ubezpieczenia, które wykupiłam na nowo zakupiony komputer. Po długim wyczekiwaniu na połączenie z konsultantem i przedstawieniu mojego problemu okazało się, że jednak źle się dodzwoniłam. Pani z którą rozmawiałam powiedziała, że mnie przełączy do menu głównego, w którym mam wybrać opcję 3 następnie 1, a następnie 2, aby połączyć się z odpowiednim konsultantem, który odpowie mi na wszystkie moje pytania. Po przełączeniu okazało się, że Pani ta, owszem przełączyła mnie, ale nie do menu głównego, ale do innej Pani która również była z innego działu i również nie mogła mi pomóc. Ponownie usłyszałam, że zostanę przełączona do menu głównego, gdzie muszę kolejno wybrać odpowiednie cyferki aby się połączyć, z odpowiednim konsultantem. Niestety po raz drugi zostałam przekierowana do innej znów Pani, która była w tym samym dziale, co dwie poprzednie Panie i również odpowiedzi nie potrafiła mi udzielić. Ponownie usłyszałam, że zostanę przełączona do menu głównego, na co zapytałam Panią ile razy jeszcze będę łączona, ponieważ zamiast menu głównego zostaje łączona do innego konsultanta, ponownie w tym samym dziale. Pani wobec tego obiecała mi, że tym razem przełączy mnie tak, abym mogła w menu głównym wybrać już odpowiednią kombinację cyferek i w ten sposób już bezpośrednio zostanę przełączona, do odpowiedniego konsultanta. Więc zostałam przełączona już prawidłowo, za trzecim razem do menu głównego, w którym wykonałam kombinację jaką podała mi Pani z pierwszego telefonu 3,1,2. Kiedy już odezwał się głos w słuchawce konsultanta, który według obietnic poprzednich Pań miał być tym odpowiednim do mojego problemu, okazało się, że Pani ta również mi nie pomoże i ponownie powiedziała, że przełączy mnie, a następnie muszę wybrać kolejną, inna już kombinację cyfrową. To już było jak dla mnie za dużo, więc zdenerwowana odłożyłam słuchawkę. Zdecydowałam się jednak napisać do Hestii e-maila, z moim problem. Mam nadzieję, że chociaż odpiszą w miarę szybko i zrozumiale, bez takich problemów jak na infolinii.