Opinia użytkownika: ZweryfikowanyKlient
Dotycząca firmy: Fiat
Treść opinii: Dzwoniłem parę razy do serwisu by umówić się na dogodny termin, gdyż takowe trzeba umawiać na dwa (2) dni w przód. Zajechaliśmy z żoną do serwisu 15 minut przed umówioną godziną i zgłosiłem się do pana w serwisie. Pan jak się później okazało J., kazał nam czekać więc usiedliśmy z żoną i czekaliśmy na swoją kolej. Minęła blisko godzina, przyjechała klientka umówiona na następną godzinę po nas i została obsłużona. Z lekkim rozdrażnieniem podszedłem do biurka i wtedy zostałem po prostu znokautowany - pan J. pyta się w czym może pomóc - tak jakby nie widział tego iż przez godzinę czekaliśmy na przeciw jego biurka. W sumie miał prawo zapomnieć gdyż przez tą godzinę zdążył porozmawiać z panią z kasy i panią sprzątaczką oraz odebrał parę telefonów i zapisał kilka wizyt. Euromot Żory jest dla mnie serwisem spalonym - jeszcze nigdy nie zostałem tak lekceważąco potraktowany.