Opinia użytkownika: Ilona_110
Dotycząca firmy: Grupa BPS - Bank Polskiej Spółdzielczości
Treść opinii: Poszłam do banku dokonać wpłaty. Nigdy nie ma tutaj odpowiednich druków-zawsze trzeba prosić pracownicę aby właściwy druk nam podała. Na szczęście panie pracujące w ponieckim banku są miłe i nie trzeba czekać w kolejce po te druczki. Wypełniłam co trzeba i poszłam do kasy. I tutaj problem, bo moja 9 wyglądała jak 3, pomimo, że słownie było napisane 9. Kasjerka kazała mi wypełnić po raz kolejny druk(dla mojego dobra), żeby nie było jakiejś pomyłki przy wprowadzaniu danych do komputera. Zrobiłam więc o co prosiła mnie kasjerka, potem znów podeszłam do kasy i tym razem wszystko już było w porządku. Zostałam szybko i miło obsłużona. Z szybkością obsługi to jednak tutaj różnie bywa. Niby są dwie kasy, ale czasem jak jest duża kolejka to chociaż w obu siedzą kasjerki to tylko jedna obsługuje a druga wypełnia jakieś inne dokumenty. Moim zdaniem powinno być tak, że prace własne wykonywane powinny być w sposób jak najmniej dotkliwy dla klienta.