Opinia użytkownika: pigula87
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Jestem niezadowolona z obsługi i otrzymaniem prezentu od telekomunikacji. Przedłużaliśmy umowę na neostradę i akurat była promocja,że za przedłużenie umowy mozna otrzymać drukarkę. Trzeba było tylko na stronie internetowej wypełnić formularz. Tak tez zrobiliśmy nawet po wypełnieniu tego formularza wyskoczyła informacja,że przesyłkę dostaniemy po około 3tygodniach. Ale niestety przesyłka nie dotarła do tej pory a dzwoniąc na infolinię nikt nie potrafił udzielić mi informacji ponieważ umowa zawarta była na mojego tatę wiec nikt mi informacji nie udzieli a mój tata sam nie mógł zadzwonić ponieważ jest za granicą. także prezentu nie otrzymaliśmy. Wracając jeszcze do telekomunikacji i infolinii,przyznam,iż również nie jestem zadowolona z obsługi klienta. kilka razy nie działał mi internet a pan z infolinii był nie miły i nie potrafił dokładnie wytłumaczyć co mam zrobić krok po kroku. A gdy już wszystko zrobiłam tak jak kazał i nadal internet nie działał twierdził,że to musi być moja wina. Dzwoniłam tak kilka dni pod rząd i nie mogłam otrzymać poprawnych informacji. Dopiero gdy pofatygowałam mojego znajomego,który się dobrze na tym zna i gdy on zadzwonił do tego pana z infolinii i powiedział co on musi zrobić, internet nagle zaczal dzialac. Uważam,iż jest to skandaliczne aby zwykły użytkownik podpowiadał i pouczał co musi zrobić osoba z biura obsługi klienta.