Opinia użytkownika: Aneta_336
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: 13 lutego udałam się do sklepu w celu zakupu prezentu walentynkowego. Strefa przed wejściem była odśnieżona. Ogólnie na zewnątrz warunki były trudne, odwilż, roztopy w dużym stopniu przyczyniły się do tego, iż w środku sklepu podłoga była brudna (zwłaszcza w przedsionku między drzwiami automatycznie przesuwnymi). Zaraz po przekroczeniu wejścia kołowrotkowego zauważyłam bukiety róż pod hasłem „wyprzedaż”. Ceny co prawda były bardzo przystępne (4,99 zł/ bukiet), ale wizualnie nie wyglądały najładniej. Z racji tego, że nie miałam wcześniej upatrzonej, konkretnej rzeczy, rozpoczęłam poszukiwania. W sklepie nie było zbyt dużego wyboru prezentów na Walentynki. Po dłużej przechadzce po sklepie doszłam do swetrów męskich rzuconych na kosz metalowy. Wszystkie swetry były odpakowane. Nie było szans na zakup owej rzeczy oryginalnie zapakowanej. Nie jest to jednak nowość, bowiem dzieje się tak również z wieloma innymi rzeczami w tym sklepie. Klienci odpakowują produkty, pomimo tego, iż taka sama rzecz była już wcześniej otwarta i leży tuż obok. Nie potrafię zrozumieć takiego zachowania. Jak wspomniałam wcześniej – w sklepie nie było zbytnio wielkiego wyboru prezentów walentynkowych, zatem postanowiłam kupić ten sweter. Był klasyczny i dobry gatunkowo, a ponadto nie był drogi (39,99 zł). Wzięłam rzecz i udałam się stronę kas. Trzy kasy były otwarte i do każdej była dość długa kolejka. Na szczęście nie trzeba było długo czekać, ponieważ pani w kasie szybko kasowała towar. Była miła, uśmiechnięta, przywitała mnie słowami „dzień dobry”. Po zakończeniu transakcji pożegnała mnie mówiąc „dziękuję, do widzenia”. Podsumowując muszę stwierdzić, iż lubię robić zakupy w sklepie Lidl. Uważam, że produkty są dobre jakościowo w przystępnych przy tym cenach. Niestety stan niektórych rzeczy nie jest najlepszy (porozrywane towary, porozrzucane w różnych miejscach, etc.), ale w dużej mierze przyczyniają się ku temu klienci. Mam nadzieje, że zarząd sklepu przyczyni się do rozwiązania tego problemu.