Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: OD pól roku staramy się o kredyt.12.02 podpisywaliśmy umowę.Obsługa Pani,która nami się zajmuje oceniłabym na 4.Biorąc pod uwagę,ze jest to kredyt na dużą sumę i PROWIZJA pewnie jest duża od niego Pani mogłaby bardziej się postarać W umowie są błędne daty.Umowę mamy sobie w domu przeczytać Czułam się troszkę jakbym za dużo Pani zajmowała czasu.Jak dotąd wszystkie spotkania były raczej pozytywne. To chyba pierwsze takie wrażenie,Prosiłam o wydrukowanie symulacji spłat kredytu niestety jej nie dostałam. Nie wiem jak wygląda obsługa w innych bankach,ale uważam ,ze ten bank mógłby się bardziej postarać. Wygląd Pani oceniam pozytywnie choć dekolt mógłby być mniejszy - na to zwrócił uwagę mój mąż. Miejsce jest zadbane,Nie musieliśmy czekać o umówionym czasie zostaliśmy przyjęci.Biorąc pod uwagę całokształt naszych spotkań z Panią z banku mam nadzieję,ze to było jednorazowe potknięcie.Gdyby było to moje pierwsze spotkanie oceniłabym je dużo gorzej.Odniosłam takie wrażenie podpiszcie to i miejmy to z głowy. Na pytania o kurs walut mojego męża odpowiedź była zdawkowa.