Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: luk

Dotycząca firmy: Vobis

Treść opinii: Zamówiłem produkt w sklepie internetowym Vobis z odbiorem w placówce w Elblągu, forma płatności przelew. dostałem e-maila z informacją, iż pieniądze wpłynęły na konto Vobis i produkt jest gotowy do odbioru w w/w salonie. Na drugi dzień poszedłem po odbiór zamówionego produktu podałem wszystkie wymagane dane, a sprzedawca prosi mnie o zapłatę za ten produkt , więc zaczęła się batalia udowadniania, że faktycznie to zapłaciłem gdyż jak tłumaczył się pracownik Vobis nie ma tego wykazane w systemie. Pokazałem więc wydruk e-maila, w którym było potwierdzenie zapłaty i informacja o możliwości odbioru. Jednak to było za mało poproszono mnie o dowód gdyż muszą go skserować w tym momencie przyszedł drugi pracownik podejrzewam, że był to kierownik salonu ( od początku przysłuchiwał się trwającej rozmowie nie uczestnicząc w niej bezpośrednio), poprosił mnie o nazwisko i okazało się, że wszystko jest w systemie szkoda, ze od razu nie obsługiwała mnie kompetentna osoba