Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: KYOTO Sushi Restaurant

Treść opinii: Restauracja jest dobrze widoczna z głównego korytarza budynku, w którym się znajduje jednak nie jest widoczna z zewnątrz; nie ma szyldu, baneru, jest praktycznie nie do rozpoznania z zewnątrz budynku . Wchodząc do restauracji słychać miłe powitanie ze strony kelnerki-przewodniczki. Osoby zza baru niestety nie stosują powitania gości. Ogólne wrażenie nt. czystości jest dobre. Podłoga jest starta, stoliki są czyste, przygotowane do przyjęcia gości. Nie dało się zauważyć kurzu, nieczystości czy innych zabrudzeń pod stolikami, na meblach ani na ścianach wewnątrz. Atmosfera restauracji bardzo mocno oddaje swoją orientalną specyfikę, unosi się przyjemny niecodzienny zapach potraw, światło jest lekko ściemnione, dominują spokojne barwy wykończenia wnętrza, mocno uzupełnione czerwonym kolorem, który wzmaga apetyt. Stoliki i krzesła są wygodne i poukładane. Atmosferę nieco zakłóca szum dostający się z korytarza budynku, ze względu na brak przegród oddzielających restaurację od niego. Kelnerka-przewodniczka podprowadza gości do stolika, (w tym konkretnie przypadku uprzedziła również, o zbliżającym się czasie zamknięcia restauracji –za 2 godziny). Przewodniczka okazała się również bardzo miła i chętna jeśli chodzi o wybór odpowiedniej potrawy. Dodatkowo miłym zaskoczeniem była informacja o trwającej w dzisiejszym promocji, która polegała, na podaniu przekąsek na koszt restauracji. Na życzenie klienta przedstawia krótki instruktarz kolejności spożywania potraw i ich właściwości. Czas oczekiwania na potrawę nieco długi (około 25-30 min) jednak może się to wiązać ze specyfiką przygotowywania potraw, oraz dużą liczbą gości. Potrawy zostały podane gorące, na osobnym tradycyjnym, płaskim, drewnianym półmisku, osobno zostały przyniesione talerze i pałeczki wraz z serwetkami. Mimo prośby odmówiono asekuracyjnego podania tradycyjnych sztućców. Przewodniczka wytłumaczyła że to ze względu na tradycję. Kelnerka-przewodniczka osobno w bardzo miły sposób proponuje coś do picia. Rachunek zostaje podany w specjalnie przygotowanej, drewnianej szkatułce, do niej też trafia zapłata w ten sposób pieniądze sprytnie i higienicznie omijają kontakt ze stołem i z dłońmi kelnerki. W dniu wizyty restauracja nie dysponowała jeszcze alkoholem jednak znajdował się on już w karcie menu (było uprzedzenie odpowiednio wcześniej). Restauracja nie posiada własnej łazienki ,jest do dyspozycji jedynie ta na korytarzu budynku. Przy wyjściu z restauracji można wyraźnie usłyszeć pożegnanie i zaproszenie do ponownej wizyty. Bardzo dobre wrażenie robi specjalny strój uczesania oraz wiedza i niezwykła uprzejmość kelnerki. Wnętrze lokalu również zasługuje na bardzo wysoką notę. Niewątpliwie jednym z elementów, ze względu na które na pewno powraca się do tej restauracji są potrawy, świeżo przygotowane, świetnie wyglądające i smaczne. Wzorowe podejście do sprawy –niezwykle ważnej jaką jest jedzenie.